11604, Житомирська обл., м. Малин, вул. Огієнка 61а,

www.rail-malin.com.ua 

e-mail: officereilltd@gmail.com 

Відділ продажу:  +38095 271 6936

 

Главная / Продукція / Кузовна забудова / Автомобілі та причепи самоскиди

Автомобілі та причепи самоскиди

    Автомобілі самоскиди виготовляються згідно  ТУ У 29.1-30793280-008:2015 на базі нових сертифікованих шасі вантажних автомобілів категорії N2 та N3 призначених спеціально для автомобілів-самоскидів.

Причепи самоскиди виготовляються згідно ТУ У 29.1-30793280-010:2015 на базі нових сертифікованих шасі причепів.

    Автомобіль та причеп обладнують спеціальним кузовом  для  автомобілів та причепів самоскидів і підіймальним обладнанням, яке за допомогою одного або двох гідравлічних циліндрів піднімає кузов, повертаючи його на двох опорних точках на певний кут для  розвантаження сипких вантажів.

Детальніше про кузови  див. розділ: Кузови спеціалізовані

         При забудові автомобіля кузов кріпиться до шасі автомобіля за допомогою спеціальної проміжної рамки- надрамника,  яка додатково зменшує точкові  навантаження на шасі автомобіля, більш рівномірно їх розподіляє. Кузов причепа кріпиться без допомоги проміжної рамки так як шасі причепа виготовляється спеціально під забудову такими кузовами.

       Складові забудови  автомобіля  самоскида показано на рис.1).

Шасси, кузов для ТУРис.1

 Надрамник  виготовлений прямою цільною  несучою конструкцією, з привареними  двома поперечними балками на які установлюється кузов. Конструкція надрамника розроблена з розрахунку можливості одностороннього підіймання кузова для висипання сипкого вантажу. Консолі балок розраховані на тимчасові додаткові навантаження  в зв’язку з переміщенням центру маси вантажу при односторонньому підійманні кузова.

 На кінцях передньої балки розміщені опорні пальці на які ставиться передня частина кузова а на кінцях задньої балки розміщені сферичні опори на  які ставиться задня частина кузова. Сферичні опори задньої балки дають можливість використовувати їх для  повертання  кузова  в бік і на зад. В усіх опорних точках кузов фіксується спеціальними пальцями які унеможливлюють їх вільне випадання.

 Надрамник оснащений одним або двома  спеціальними гідроциліндрами підіймання кузова .

 При застосуванні двох циліндрів вони розміщуються рівномірно в передній і задній частинах кузова і забезпечують повертання кузова тільки на праву або ліву сторону на осі передньої балки надрамника та сферичній опорі задньої балки надрамника (див рис. 2).

картинка самосвала на бокРис.2

При застосуванні одного циліндра він може розташовуватись в передній частині кузова або під кузовом. Якщо в передній частині  то автомобіль-самоскид має можливість перекидати кузов тільки назад на задніх сферичних опорах (див. рис.3).

картинка самосвала 2Рис.3

   Якщо під кузовом то циліндр розміщується так що кузов має можливість підійматись і повертатись на праву або ліву сторону, на осі передньої балки надрамника та сферичній опорі задньої балки надрамника або на задню сторону автомобіля, коли вивільняються передні опори кузова і повертання кузова відбувається на сферичних опорах задньої балки надрамника (див. рис. 4).

картинка самосвала

Рис.4

 

Типи кузовів-самоскидів з відповідними габаритними розмірами та внутрішнім об’ємом кузовів наведені  у табл. 1.

Тип кузова
Споряджена
маса кузова, кг,
±100кг.
Довжина,
мм,
- 15мм
Ширина,
мм,
- 10мм.
Висота без врахування
висоти каркасу тента,мм.
- 10мм.
Загальна
висота,
мм,
- 10мм.

Об`єм кузова, м3,

- 0,5 м3

Автомобільного

Причепа
1 2 3 4 5 6 7 8
KAС29 2560-2960* 6712 2550 1850 1940 29
КРС29
KAС31 2650-3050* 7080 2550 1850 1940 31
КРС31
KAС32 2740-3140* 7450 2550 1850 1940 32
КРС32
KAС38 3280-3680* 7450 2550 2150 2240 38
КРС38
KAС34 2920-3320* 7820 2550 1850 1940 34
КРС34
KAС34 2920-3320* 6712 2550 2150 2240 34
КРС34
KAС36 3100-3500* 7080 2550 2150 2240 36
КРС36
KAС40 3460-3860* 7820 2550 2150 2240 40
КРС40
KAС42 3460-3860* 7820 2550 2270 2360 42
КРС42

* -  Граничні допуски маси в залежності  від моделі кузова згідно КД кузова.

 Вибір моделі кузова див. розділ: Моделі