Український виробник: |
- кузовної забудови вантажного транспорту для промисловості та сільського господарства |
- несучих будівельних металоконструкцій та конструкцій загального призначення |
- спеціального обладнання для механічної обробки |
- фрикційних запасних частин для залізничного рухомого складу |
11604, Житомирська обл., м. Малин, вул. Огієнка 61а, |
www.rail-malin.com.ua e-mail: officereilltd@gmail.com Відділ продажу: +38095 271 6936 |
Автомобілі самоскиди виготовляються згідно ТУ У 29.1-30793280-008:2015 на базі нових сертифікованих шасі вантажних автомобілів категорії N2 та N3 призначених спеціально для автомобілів-самоскидів.
Причепи самоскиди виготовляються згідно ТУ У 29.1-30793280-010:2015 на базі нових сертифікованих шасі причепів.
Автомобіль та причеп обладнують спеціальним кузовом для автомобілів та причепів самоскидів і підіймальним обладнанням, яке за допомогою одного або двох гідравлічних циліндрів піднімає кузов, повертаючи його на двох опорних точках на певний кут для розвантаження сипких вантажів.
Детальніше про кузови див. розділ: Кузови спеціалізовані
При забудові автомобіля кузов кріпиться до шасі автомобіля за допомогою спеціальної проміжної рамки- надрамника, яка додатково зменшує точкові навантаження на шасі автомобіля, більш рівномірно їх розподіляє. Кузов причепа кріпиться без допомоги проміжної рамки так як шасі причепа виготовляється спеціально під забудову такими кузовами.
Складові забудови автомобіля самоскида показано на рис.1).
Надрамник виготовлений прямою цільною несучою конструкцією, з привареними двома поперечними балками на які установлюється кузов. Конструкція надрамника розроблена з розрахунку можливості одностороннього підіймання кузова для висипання сипкого вантажу. Консолі балок розраховані на тимчасові додаткові навантаження в зв’язку з переміщенням центру маси вантажу при односторонньому підійманні кузова.
На кінцях передньої балки розміщені опорні пальці на які ставиться передня частина кузова а на кінцях задньої балки розміщені сферичні опори на які ставиться задня частина кузова. Сферичні опори задньої балки дають можливість використовувати їх для повертання кузова в бік і на зад. В усіх опорних точках кузов фіксується спеціальними пальцями які унеможливлюють їх вільне випадання.
Надрамник оснащений одним або двома спеціальними гідроциліндрами підіймання кузова .
При застосуванні двох циліндрів вони розміщуються рівномірно в передній і задній частинах кузова і забезпечують повертання кузова тільки на праву або ліву сторону на осі передньої балки надрамника та сферичній опорі задньої балки надрамника (див рис. 2).
При застосуванні одного циліндра він може розташовуватись в передній частині кузова або під кузовом. Якщо в передній частині то автомобіль-самоскид має можливість перекидати кузов тільки назад на задніх сферичних опорах (див. рис.3).
Якщо під кузовом то циліндр розміщується так що кузов має можливість підійматись і повертатись на праву або ліву сторону, на осі передньої балки надрамника та сферичній опорі задньої балки надрамника або на задню сторону автомобіля, коли вивільняються передні опори кузова і повертання кузова відбувається на сферичних опорах задньої балки надрамника (див. рис. 4).
Рис.4
Типи кузовів-самоскидів з відповідними габаритними розмірами та внутрішнім об’ємом кузовів наведені у табл. 1.
Тип кузова |
Споряджена
маса кузова, кг,
±100кг.
|
Довжина,
мм,
- 15мм
|
Ширина,
мм,
- 10мм.
|
Висота без врахування
висоти каркасу тента,мм.
- 10мм.
|
Загальна
висота,
мм,
- 10мм.
|
Об`єм кузова, м3, - 0,5 м3 |
|
Автомобільного |
Причепа | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAС29 | 2560-2960* | 6712 | 2550 | 1850 | 1940 | 29 | |
КРС29 | |||||||
KAС31 | 2650-3050* | 7080 | 2550 | 1850 | 1940 | 31 | |
КРС31 | |||||||
KAС32 | 2740-3140* | 7450 | 2550 | 1850 | 1940 | 32 | |
КРС32 | |||||||
KAС38 | 3280-3680* | 7450 | 2550 | 2150 | 2240 | 38 | |
КРС38 | |||||||
KAС34 | 2920-3320* | 7820 | 2550 | 1850 | 1940 | 34 | |
КРС34 | |||||||
KAС34 | 2920-3320* | 6712 | 2550 | 2150 | 2240 | 34 | |
КРС34 | |||||||
KAС36 | 3100-3500* | 7080 | 2550 | 2150 | 2240 | 36 | |
КРС36 | |||||||
KAС40 | 3460-3860* | 7820 | 2550 | 2150 | 2240 | 40 | |
КРС40 | |||||||
KAС42 | 3460-3860* | 7820 | 2550 | 2270 | 2360 | 42 | |
КРС42 |
* - Граничні допуски маси в залежності від моделі кузова згідно КД кузова.
Вибір моделі кузова див. розділ: Моделі