11604, Житомирська обл., м Малин, вул. Огієнка 61а,

www.rail-malin.com.ua   

Відділ продажу:  +380 674437731, +380 660113050

 

Главная / Продукція / Кузов / Кузова знімні

Кузова знімні

 

IMG_0662 IMG_0679 на сайт

 

Знімний кузов виготовляється згідно ТУ У 29.1-30793280-006-2014 "Кузова знімні для колісних транспорних засобів" і встановлюється на автомобілі і причепи контейнеровози. Кузов призначений для  перевезення сипучих вантажів, включаючи аграрні культури, а також вантажі на палетах (європіддонах), вага яких не перевищує припустимого значення. Зазначений кузов при виконанні забудови шасі автомобіля встановлюється на раму шасі автомобіля з використанням проміжної рами- надрамника згідно ТУ У 29.1-30793280-007-2014 "Автомобілі спеціалізовані контейнеровози".

   Базова модель кузова складається з таких основних вузлів:
-    Основа  з установкою запорів
-    Стінка передня
-    Стінка верхня задня
-    Люк задній
-    Стінка верхня бокова
-    Люк боковий
-    Боковина ліва
-    Установка площадки зі сходами
-    Установка каркаса тенту з механізмом згортання тенту
   Кузов комплектується тентом для захисту перевезеного вантажу від атмосферних опадів.

   Конструкція кузова розбірна, що дає  можливість заміни будь-якого вузла.
   Основа кузова є самим відповідальним  елементом кузова із жорсткими вимогами  до площинності   та точним  виконанням  приєднувальних розмірів отворів   монтажної рами під змінну систему типу BDF із приєднувальними розмірами під замки (фітинги) - 5853мм  аналогічно 20-ти футовому контейнеру.
основа кузова - зварна конструкція, що складається із гнутого листового профілю й листового прокату.
 У нижній частині основи розміщені запірні механізми, які служать для фіксації люків у вертикальному положенні  запобігаючи висипанню сипучого вантажу .
  Рукоятка запірного механізму  в сукупності з важільним механізмом виконана конструктивно із самофіксацією крайнього закритого положення. Крім цього передбачене додаткове  фіксування крайнього закритого положення за допомогою подпружиненного важеля.  
До основи кріпляться всі вузли кузова через болтове кріплення стійок,  що полегшує ремонт кузова. Болтове з'єднання виконанез дрібною різьбою для запобігання відкручування.
  Боковина ліва - суцільнозварна, глуха.
 Права боковина   кузова складається із трьох стінок верхніх бокових і трьох люків бокових.
 Стінки  верхні бокові кріпляться до стійок за допомогою рухомих вертикальних петель. До стінки верхньої в нижній частині кріпляться люки бокові через горизонтальні петлі.  Вертикальні петлі дозволяють відкривати стінки верхні бокові разом з люками у вертикальній площині  на 90° до бокової поверхні кузова. Горизонтальні петлі дають можливість відкривання люків під кутом 90° до горизонтальної площини.
 Люки бокові призначені для висипання сипучих вантажів через нижню бокову частину кузова.
 При одночасному відкриванні верхніх бокових стінок і нижніх люків у вертикальній площині виконується завантаження та розвантаження вантажу на палетах (європіддонах).
Задня частина кузова складається зі стінки верхньої задньої і люка заднього. Функціональна робота стінки й люка аналогічна роботі стінкам і люкам правої частини кузова, тільки з можливістю відкривання стінки верхньої задньої разом з  люком заднім  вертикально на кут 270°.  
Петлі рухомі виготовлені зі зносостійкою шайбою, що розміщена в нижній опорній поверхні петлі, тим самим запобігаючи зношуванню корпусних деталей петлі. При зношуванні  шайба міняється на нову.
   Для запобігання зношування корпусних деталей петлі рухомої передбачена ремонтна шайба, розміщена в нижній опорній поверхні петлі яку необхідно міняти при її зношуванні в процесі експлуатації

 Приклад позначення кузова

      Приклад запису позначення знімного кузова типу KA40 і моделі 3, для встановлення на шасі автомобіля категорії N3, об`ємом 40 м3 , у договорі (контракті) при замовленні або в іншій документації, де її можна застосовувати: "Кузов знімний автомобільний KA40-1 ТУ В 29.2-30793280-006:2014".  Перелік типів кузова з відповідним внутрішнім  об`ємом  наведено в таблиці 1.

Таблиця 1.

 

Тип кузов

Споряджена маса кузова, кг,

 - 50кг

Довжина, мм,

- 15мм.

Ширина мм,

- 10мм.

Висота мм,

- 10мм.

Об`єм        кузова, м3,

- 0,5 м3

Автомоб. Причеп
КА29 КР29 1950 6700 2550 2050 29
КР34 2270 6700 2550 2240 34
КА34 2270 6700 2550 2330 34
КА31 КР31 2070 7100 2550 2050 31
КР36 2400 7100 2550 2240 36
КА36 2400 7100 2550 2330 36
КР38 2550 7450 2550 2240 38
КА32 КР32 2300 7450 2550 2050 32
КА38 2550 7450 2550 2330 38
КР40 2670 7820 2550 2240 40
КА40 2670 7820 2550 2330 40
КР40,5 2700 7900 2550 2240 40,5

 

Перелік моделей кузова і їхнє функціональне використання наведено в розділі "Моделі"

  Знімний кузов  у закритому транспортному положенні зображено  на  мал.1.

1

 Мал.1

    В середині кузова розташовані ланцюгові розтяжки між стійками, які фіксують відстань між бортами й служать для поліпшення  характеристик на міцність.
Верхня частина кузова закривається тентом, що згортається на ліву боковину по ходу руху транспортного засобу за допомогою знімної рукоятки. Конструкцією також передбачене перекидання дуг  каркаса тенту на 90° (див мал.3), що дає можливість в'їзду  в низькі ангари.
   Для безпечного спостереження за процесом навантаження, а також для зручності згортання тенту конструкцією кузова передбачена площадка зі сходами, що зображено в робочому відкинутому положенні  на мал.3,  а для переміщення водія в середину кузова із зовнішньої та  внутрішньої сторони задньої панелі приварені щаблі.

 

2

Мал.2

У транспортному положенні площадка зі сходами складається і фіксується на задньому люку (див. рис 3).     Конструкцією кузова в базовій моделі передбачено відкривання правої і задньої сторін. Боковина ліва в даному варіанті виконання суцільнозварна. 

Функціональність кузова базової моделі.

 Завантаження-розвантаження з правого боку у двох варіантах використання:

1) з відкритими правими боковими люками для правосторонього розвантаження сипучого вантажу див. мал.3;

3а

Мал.3

 2) з відкритими разом у вертикальному положенні стінками верхніми боковими і люками для правосторонього завантаження-розвантаження вантажу на палетах див. мал.4

4Мал.4

 

Завантаження-розвантаження із задньої сторони  в трьох варіантах використання: 

 

1)  з відкритими  разом на 270° у вертикальному положенні стінкою верхньої і  люком заднім, що фіксуються у відкритому положенні,  для завантаження-розвантаження вантажу на палетах  з переміщенням навантажувача в середині кузова  див. мал.5;

5
Мал.5

 2) з  відкритим люком заднім для  розвантаження сипучих вантажів  див. мал.6;

6
Мал.6

3) з відкритою у вертикальному положенні стінкою верхньою задньою для завантаження сипучих вантажів із транспортера  див. мал.7.

7

 Мал.7

 Місткість кузова під  час перевезення вантажу на паллетах (європіддонах) розміром 1200х800  наступна:
1.    Розташування вантажу на палетах  у кузові довжиною 7820мм  при завантаженні збоку див. схему 1.  Кількість завантажених в одному рівні палет - 18 шт.  

8

Схема 1

2.    Розташування вантажу на палетах  у кузові довжиною 7450мм  при завантаженні збоку див. схему 2.  Кількість завантажених в одному рівні палет - 17 шт. 

26Схема 2

3.    Розташування вантажу на палетах  у кузові довжиною 7820мм  при завантаженні ззаду  див. схему 3.  Кількість завантажених в одному рівні палет - 18 шт.

27Схема 3

4.    Розташування вантажу на палетах  у кузові довжиною 7450мм  при завантаженні ззаду  див. схему 4.  Кількість завантажених в одному рівні палет - 18 шт. 

28Схема 4

5.    Розташування вантажу на палетах  у кузові довжиною 7100мм  при завантаженні ззаду  див. схему 5.  Кількість завантажених в одному рівні палет - 16 шт.

 

Схема 5

Установлення кузова нашасі автомобіля або причепа виконується  в  порожньому  стані шляхом зачеплення строп за вантажні петлі основи розташовані усередині кузова. Зняття кузова спрощує завдання  ремонту й технічного обслуговування  самого автомобіля.